9 Mayıs 2010 Pazar

Unutulan Zamanlara Yolculuk resim sergisi - Istanbul T.G.C. Basın Müzesi sanat galerisi



Sol baştaki Ressam Kenan Özür 1978 yılında girdiğim Güzel Sanatlar Akademisi'nden bu güne yol arkadaşlığı yaptığım dostum. Atölyede öğrencilerini bırakıp gelme inceliği gösterdi. Dostlar zaten işim vardı bahanesine sığınmazlarki... Selçuk ve Dilber Genç çifti yine Akademi'den kadim dostum atöyle arkadaşım Ressam Ahmet Özel'in abla ve eniştesi.. Onlar da bana Unutulan Zamanlara Yolculuk'ta eşlik ettiler sağolsunlar.

Yalçın Karadaş'tan sonra Kamuran Çolak kafeye çıktı, o arada çeçen oynatmak için Sedat Şimşek'i bulduk ama cepteki müzik sesi yeterince çıkmadığı için oyun faslını çabuk kapattık.

Kamuran abimiz telefonundaki kafe melodisini Zerrin hanıma dinletirken dönüp baktık Serap Canbek ve kadim dostum Yalçın Karadaş çoktan piste çıkmışlardı bile...

Göksun'lu hemşerim ortaokul arkadaşım sevgili Remzi Özkan. Karlı çamurlu sahalarda yaz kış beraber top peşinde koştuğumuz en eski dostlarımdan biri. Herkese inat sergimi desteklemek için oradaydı. Sağolsun...

Kafkas sanat ortamı oluşturma çabamı herzaman destekleyen Avukat İnsan Berkhan kardeşim ve Çeçenistan'dan gelen misafirimiz Hüseyin Mukayev'le birlikte...

Sevgili Saffet dostum oğulları Abrek ve Canbek'le birlikte sergime ilk gelen zyaretçilerimdi.

Hiç yorum yok: